Najčešće postavljana pitanja (FAQ)

ŠTA JE HAJP?

Hajp je internet platforma koja objedinjuje web-shop, lojalti i marketing funkcionalnosti u jedinstven sistem dajući kompanijama mogućnost da svojim kupcima omoguće onlajn poručivanje proizvoda, prikupljanje i korišćenje poena putem Hajp mobilne aplikacije.

ŠTA SE RADI SA HAJPOM?

Koristeći Hajp besplatno možete sakupljati poene i trošiti ih na nagrade, ili promovisati svoju kompaniju i pokrenuti sopstveni lojalti program. Pretraživanje najboljih ponuda za kupovinu u okolini i šire nikad nije bilo zabavnije. Koristite Hajp na svom mobilnom uređaju kada ste priključeni na Wi-Fi, 3G ili 4G mrežu*.

DA LI JE KORIŠĆENJE HAJP-A BESPLATNO?

Korišćenje Hajp-a na vašem mobilnom uređaju je potpuno besplatno*. Takođe, bilo koja kompanija na svetu može da se registruje i besplatno koristi postojeće funkcionalnosti u cilju promovisanja sopstvenih proizvoda i usluga, kao i pokretanja sopstvenog lojalti programa. Na zahtev kompanija postoji mogućnost dodavanja novih funkcionalnosti u oblasti marketinga, komunikacija i integracija sa drugim sistemima po povoljnim uslovima. Ako želite da saznate više o ovome posetite našu Premium stranicu.

DA LI ĆE HAJP RADITI NA MOM MOBILNOM UREĐAJU?

Hajp radi na većini Android i iOS uređaja. Ako ste novi na Hajp-u, potrebno je da imate operativni sistem koji vam omogućava korišćenje poslednje verzije Hajp-a. To su uređaji:

  • Android pametni telefoni i tableti – OS 4.0 i više
  • iPhone i iPad uređaji – iOS 8 i više (uskoro)

DA LI POSTOJI IOS (APPLE IPHONE) APLIKACIJA ZA HAJP?

Trenutno ne postoji, ali vredno radimo na tome i imaćemo je u bliskoj budućnosti.

KAKO DA POČNEM DA KORISTIM HAJP MOBILNU APLIKACIJU?

Počnite da koristite Hajp tako što ćete preuzeti i instalirati mobilnu aplikaciju sa odgovarajuće prodavnice aplikacija na vašem uređaju. Nakon toga, pokrenite aplikaciju i registrujte se za samo nekoliko minuta.

DA LI MOGU DA KORISTIM JEDAN HAJP NALOG NA VIŠE MOBILNIH UREĐAJA?

Vaš Hajp nalog nije direktno povezan sa vašim mobilnim uređajem. Možete nastaviti da koristite Hajp na drugom uređaju jednostavno tako što ćete se odjaviti iz aplikacije na jednom i prijaviti na drugom uređaju.

REGISTROVAO SAM POSLOVNI NALOG. DA LI MOGU DA SE ULOGUJEM I DA KORISTIM MOBILNU APLIKACIJU SA TIM ISTIM KORISNIČKIM IMENOM/EMAIL-OM?

Da. Potrebno je samo da instalirate Hajp mobilnu aplikaciju na vaš mobilni uređaj, i da se prijavite sa istom email adresom i lozinkom. Prilikom kupovine možete da skupljate i koristite poene putem vašeg naloga u drugim kompanijama. U kompaniji u kojoj ste zaposleni ili ovlašćeno lice možete da izdajete verifikacione kodove za promocije i nagrade drugim korisnicima, ali vi ne možete da sakupljate poene preko promocija niti da ih koristite za nagrade.

IZGUBLJENI I UKRADENI MOBILNI UREĐAJI

Ukoliko izgubite vaš mobilni uređaj ili vam je ukraden nesrećnim slučajem, mi ćemo se potruditi da obezbedimo da niko nema pristup vašem Hajp nalogu. Evo šta biste trebali da uradite:

  1. Potrebno je da kontaktirate vašeg mobilnog operatera da vam zaključa ili deaktivira SIM karticu.
  2. Pošaljite nam email sa frazom "Izgubljen/Ukraden telefon" u naslovu email poruke i upišite vaše puno ime i broj telefona u telu poruke.

Čak i u slučaju deaktivirane SIM kartice i onemogućenog prijema signala mobilne telefonije, Hajp je moguće koristiti putem Wi-Fi mreže ukoliko se niste odjavili iz Hajp aplikacije. Mi nismo u mogućnosti da vam lociramo mobilni uređaj, niti da uradimo udaljenu deaktivaciju vašeg mobilnog uređaja. Kada primimo zahtev za verifikaciju vašeg naloga, odjavićemo vas sa našeg servera i proveriti da li je u međuvremenu bilo sumnjivih aktivnosti vezanih za vaš nalog.

KAKO SE PRIJAVLJUJE PROBLEM U VEZI SA NETAČNIM HAJP POSLOVNIM NALOGOM?

Hajp uvek nastoji da pronađe način da vas poveže sa kompanijama koje vam mogu biti od značaja. Ukoliko je neko registrovao poslovni nalog koji bi trebao da pripada vama ili ste uočili poslovni nalog koji ne zadovoljava naše Uslove korišćenja, pratite link na stranici informacija o biznisu i prijavite problem putem email-a.

DA LI JE HAJP APLIKACIJA BEZBEDNA?

Da. Sve kritične informacije su enkriptovane i lični podaci se ne čuvaju na mobilnom uređaju. Privatnost i bezbednost je u našem DNK, što je razlog zašto smo implementirali bezbednu i enkriptovanu komunikaciju u mobilnoj aplikaciji i poslovnom portalu. Koristimo najviše industrijske standarde u šifrovanju podataka i komunikacionim protokolima, i preduzimamo sve bezbednosne mere da zaštitimo komunikaciju i vaše osetljive podatke.

NE MOGU DA SE POVEŽEM NA HAJP!

Najčešći razlog zašto ne možete da se povežete na Hajp server je zato što vaš mobilni uređaj privremeno nije povezan na Internet. Da bi ste obezbedili da imate upotrebljivu Internet konekciju, pokušajte sledeće:

  1. Obezbedite kod vašeg mobilnog operatera paket koji obezbeđuje prenos podataka ili Wi-Fi konekciju sa pristupom Internetu.
  2. Obezbedite da je jačina signala mobilne mreže ili Wi-Fi konekcije dovoljno dobra i da je mobilni uređaj priključen na mrežu.
  3. Otvorite stranicu u veb pretraživaču na vašem mobilnom uređaju ili pokrenite neku drugu aplikaciju da se uverite da se veb stranice otvaraju. Ukoliko je to slučaj, vaš mobilni uređaj je povezan na Internet.
  4. Probajte jednu ili više Wi-Fi mreža ili restartujte vaš uređaj.

Ukoliko možete da se povežete aplikacijama na mreži, ali ne i sa Hajpom, moguće je da je vaš mobilni operater konfigurisao mrežni pristupni uređaj tako da blokira Hajp aplikaciju. Kontaktirajte vašeg mobilnog operatera i tražite da vam obezbede drugačije podešavanje pristupnih mrežnih uređaja tako da možete koristiti Hajp aplikaciju.

KOME DA SE OBRATIM AKO IMAM PROBLEM SA POENIMA?

Ukoliko ne vidite poene koje ste dobili putem promocije ili vam se poeni za nagradu nisu oduzeli obratite se kompaniji kod koje skupljate poene da utvrdite o čemu se radi.

MOJ BIZNIS JE _____, DA LI JE HAJP ZA MENE?

Sve dok imate kupce, da, Hajp je za vas. Omogućava vam da nagradite vaše lojalne kupce poklonima i da ih zadržite tako da vas ponovo posećuju.

REGISTROVAO SAM MOJU KOMPANIJU, ŠTA DALJE?

Odlično, sada još samo da odlučite kako da nagradite svoje lojalne kupce. Hajp vam daje priliku da podesite svoje promocije i nagrade:

  • Promocije omogućavaju da nagradite svoje kupce poenima. Na primer, kada kupac kupi pizza-u dobija 500 poena.
  • Nagrade omogućavaju vašim kupcima da kada sakupe dovoljan broj poena iskoriste te poene za neku nagradu, uslugu ili popust. Na primer, kada kupac sakupi 2000 poena dobija besplatan obrok ili piće.

Možete potpuno samostalno podesiti broj, vrednost i izgled vaših promocija i nagrada putem Hajp poslovnog portala. Promocije i nagrade ne morate da napravite odmah po registrovanju poslovnog naloga, vaši kupci će i dalje moći da nađu vaš poslovni portal u aplikaciji i da vide informacije o vašem biznisu (adresu, linkove ka socijalnim mrežama, kontakt).

DA LI POSTOJI OGRANIČENJE U BROJU PROMOCIJA ILI NAGRADA?

Ne, možete da imate promocija ili nagrada koliko želite potpuno besplatno. Takođe, možete da deaktivirate promocije i nagrade koje su prošle, ali zadržavate mogućnost da ih ponovo aktivirate kada vam se učini korisno.

KAKO ODOBRAVAM POENE ZA PROMOCIJE I NAGRADE SVOJIM KUPCIMA?

Kao ovlašćeno lice kompanije svojim kupcima možete odobriti poene za promocije i nagrade putem Hajp poslovnog portala kao i u Hajp mobilnoj aplikaciji. Osoblje vaše kompanije može da odobri poene samo putem Hajp mobilne aplikacije. Nakon što ste se prijavili na jedan od ova dva servisa, idite na promociju ili nagradu gde ćete videti da postoji dugme za generaciju koda i klikom na njega biće generisan jedinstven kod koji ćete dati vašem kupcu da unese u Hajp mobilnu aplikaciju. Nakon što je dobio verifikacioni kod kupac će ga uneti kod odgovarajuće promocije da bi dobio poene ili kod odgovarajuće nagrade da bi umanjio ukupan broj poena za vrednost nagrade.

DA LI SU SAKUPLJENI POENI ZAJEDNIČKI ZA SVAKU KOMPANIJU?

Poeni se skupljaju i prikazani su za svaku kompaniju odvojeno. To znači da korisnici mogu iskoristiti poene sakupljene u jednoj kompaniji samo na nagrade u toj kompaniji.

DA LI POENI NESTAJU KADA SE DEAKTIVIRA PROMOCIJA?

Ne, kada kupci sakupe poene oni imaju te poene sve dok ih ne iskoriste za nagrade. Zbog ovoga predlažemo da se trudite da održite približno isti kriterijum prilikom vrednovanja promocija i nagrada. Ali ovo je potpuno na vama, Hajp nikako ne utiče na ove vrednosti.

NE ZNAM KAKVU PROMOCIJU ILI NAGRADU DA NAPRAVIM?

Imajte na umu da je promocija situacija kada vi poenima nagrađujete kupovinu vašeg kupca, a nagradu dajete kupcu u zamenu kada je sakupljen dovoljan broj poena. Nekoliko saveta za formiranje sistema promocija i nagrada:

  • Pokušajte da napravite promocije čija vrednost u poenima je u relaciji sa iznosom koji kupac troši kod vas, nagradite ga sa više poena za veću kupovinu, na primer: neka je osvežavajuće piće vredno 50 poena, parče pizza-e 100 poena, a cela pizza 500 poena.
  • Vrednost vaših nagrada ne bi trebalo da bude ista kao i vrednost vaših promocija - prepočljivo je imati vrednije nagrade putem kojih će kupac akumulirati poene kupujući u više navrata. Glavna pogodnost korišćenja Hajpa je da pratite i nagrađujete najlojalnije kupce koristeći sistem poena. Na primer, kada kupac sakupi 1000 poena može ih zameniti za pizza parče ili popularno osvežavajuće piće.
  • Kada se odlučite šta želite da ponudite vašim kupcima, obezbedite za to odgovarajuću lepu fotografiju i adekvatno objašnjenje šta je u ponudi, čime podižete zadovoljstvo kod korisnika i činite vašu ponudu upečatljivom.
Upamtite, ovo su samo sugestije, šta ćete vi uraditi za svoju kompaniju je kompletno na vama, a vi možete podesiti vaš lojalti program prema vašim potrebama.

ŠTA SE DEŠAVA AKO NISAM SIGURAN DA LI SAM KUPCU VEĆ ODOBRIO PROMOCIJU ILI NAGRADU?

Nikakav problem, zato postoji istorija poslednjih aktivnosti u Hajp mobilnoj aplikaciji i na Hajp poslovnom portalu gde imate detaljne informacije o vremenu kada je aktivnost izvršena i ko je odobrio poene (ovo je vrlo korisno ako imate više osoblja koje generiše kodove za promocije i nagrade u vašoj kompaniji. Pregledom istorije aktivnosti možete ustanoviti da li ste već odobrili poene za određenu promociju ili nagradu i dalje postupiti u skladu sa tim.

KADA REGISTRUJEM SVOJ BIZNIS, DA LI MOGU DA SAKUPLJAM POENE NA DRUGIM MESTIMA?

Da, možete. Prijavite se istom email adresom i lozinkom u Hajp mobilnoj aplikaciji koju ste koristili prilikom registracije putem Hajp poslovnog portala. Kao i svi drugi, možete slobodno sakupljati poene i uživati u promocijama i nagradama drugih kompanija.

KAKO DA PROMENIM JEZIK U HAJPU?

Hajp koristi izabrani jezik na mobilnom uređaju, i ako taj jezik nije trenutno podržan u Hajpu onda postavlja Engleski jezik kao odabrani za prikaz. Da bi ste promenili jezik prikaza u Hajp mobilnoj aplikaciji, molimo vas da promenite jezik u Settings aplikaciji vašeg mobilnog uređaja. Mi stalno radimo na tome da Hajp podržava više jezika u budućnosti.


Ako imate pitanja ili želite da ostavite poruku, slobodno nas kontaktirajte slanjem emaila našem timu za podršku.

* Kad koristite Hajp na 3G ili 4G mreži prenos podataka može biti naplaćen od strane vašeg mobilnog operatera.